Bugun...



BAŞKAN ESİN KÖYMEN: “BABALARIMIZ EN DEĞERLİ VARLIKLARIMIZDIR”

Başkan Esin Köymen, Maltepe’nin çınarlarıyla bir araya geldi…



facebook-paylas
Tarih: 22-06-2026 14:02

BAŞKAN ESİN KÖYMEN: “BABALARIMIZ EN DEĞERLİ VARLIKLARIMIZDIR”


Maltepe Belediye Başkanı Mimar Esin Köymen, ilçede yaşayan huzurevi sakinleriyle bir araya geldi. Etkinliğe katılarak yaş almış vatandaşlarla tek tek ilgilenen Başkan Esin Köymen, “Maltepe’de biz göreve geldiğimizden beri, özellikle bütün kuşakların bir arada olduğu ve birlikte Maltepe’de güzel bir yaşam alanı yaratmak için ve ‘Maltepe’de Yaşam Var’ diyebilmek için el birliğiyle çalışmalar yürütüyoruz. Bu yaşamın bir parçası sizlersiniz ve önemli bir parçası sizlersiniz” dedi. 

Maltepe Belediyesi, ilçede gerçekleştirdiği sosyal belediyecilik faaliyetlerine bir yenisini daha ekleyerek anlamlı bir buluşmaya ev sahipliği yaptı. Maltepe genelindeki huzurevlerinde yaşamını sürdüren Maltepeliler, Babalar Günü vesilesiyle düzenlenen organizasyonda bir araya geldi. Seyirtepe Sosyal Tesisleri’nde gerçekleştirilen bu anlamlı etkinlik, Maltepe Belediyesi Kadın ve Aile Hizmetleri Müdürlüğü ile Maltepelim Huzurevi Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği’nin iş birliğiyle organize edildi. Etkinliğe; Maltepe Belediye Başkanı Mimar Esin Köymen, Belediye Başkan Yardımcıları Nimet Karabulut ve Şükrü Akçadağ, Maltepelim Huzurevi Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Başkanı Evin Gençosmanoğlu, meclis üyeleri, birim müdürleri ve çok sayıda huzurevi sakini katıldı. 

“BABALARIMIZ EN DEĞERLİ VARLIKLARIMIZDIR”

Programın açılış konuşmasını, organizasyonun paydaşlarından olan Maltepelim Huzur Evi Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Başkanı Evin Gençosmanoğlu gerçekleştirdi. Misafirleri selamlayarak konuşmasına başlayan Gençosmanoğlu, Babalar Günü’nün önemine vurgu yaparak “Ben burada tüm babalarımızın Babalar Günü’nü şahsım ve derneğim adına kutluyorum ve ebediyete intikal etmiş olan tüm babalarımızı özlem ve rahmetle anıyorum. Hepsi ışıklar içinde ve huzurla uyusunlar. Maltepe Belediyesi’ne de bu organizasyon için teşekkür ediyorum” dedi. 

BAŞKAN ESİN KÖYMEN: “MALTEPE’DE YAŞAM VAR” 

Dernek Başkanı Evin Gençosmanoğlu’nun ardından kürsüye çıkan Maltepe Belediye Başkanı Esin Köymen, konuşmasında birlik, beraberlik ve kuşaklararası bağların güçlendirilmesinin önemine değindi. Buluşmada emeği geçen tüm birimlere ve dernek yönetimine teşekkür eden Başkan Esin Köymen, “Maltepe’de yaş almışlarımızın bilgi birikimleri bizim için son derece önemli. Dolayısıyla sadece bu yemek organizasyonlarında değil, yaptığımız bütün çalışmalarda bir arada olmaktan büyük bir mutluluk duyduğumuzu da ifade etmek istiyorum. Maltepe’de biz göreve geldiğimizden beri, özellikle bütün kuşakların bir arada olduğu ve birlikte Maltepe’de güzel bir yaşam alanı yaratmak için ve ‘Maltepe’de Yaşam Var’ diyebilmek için el birliğiyle çalışmalar yürütüyoruz. Bu yaşamın bir parçası sizlersiniz ve önemli bir parçası sizlersiniz. Sizlerin bilgi birikimleri, deneyimleri bizim için son derece önemli.” diye konuştu. 

Başkan Esin Köymen, program süresince salonu gezerek tüm masaları tek tek ziyaret etti. Yaş almış vatandaşlarla yakından ilgilenen, onlarla samimi sohbetler gerçekleştiren Başkan Esin Köymen, kendisine gelen talep ve önerileri bizzat dinledi. 

Etkinliğin sonunda Maltepelim Huzurevi Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Başkanı Evin Gençosmanoğlu tarafından, ilçedeki huzurevi sakinlerine ve dernek faaliyetlerine sunduğu kesintisiz katkılardan ötürü Belediye Başkanı Mimar Esin Köymen’e teşekkür plaketi takdim edildi.




Editör: Ali BASEL

Bu haber 245 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SİYASET Haberleri

YAZARLAR
ÇOK OKUNAN HABERLER
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
HABER ARŞİVİ
GAZETEMİZ

Web sitemize nasıl ulaştınız?


nöbetçi eczaneler
HABER ARA
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI