|
Tweet |
Belediye tarafından Bağlarbaşı Mahallesi’nde hazırlanan Emekli Dayanışma Evi, 9 Haziran Salı günü düzenlenecek törenle hizmete açılacak.
Sosyal dayanışmayı güçlendirmeyi ve emeklilerin günlük yaşamlarına yeni bir buluşma alanı kazandırmayı amaçlayan merkez, uygun fiyatlı hizmet anlayışıyla faaliyet gösterecek. Emeklilerin bir arada keyifli vakit geçirebileceği sıcak bir buluşma noktası olan Emekli Dayanışma Evi’nin ilçedeki dayanışma kültürüne katkı sunması hedefleniyor.
Maltepe Belediye Başkanı Mimar Esin Köymen’in öncülüğünde hayata geçirilen proje kapsamında oluşturulan merkezde, emeklilerin sosyal yaşama daha aktif katılımını destekleyecek çeşitli olanaklar sunulacak. Kitaplık, dinlenme alanları ve ortak kullanım bölümleriyle tasarlanan mekân, komşuluk ilişkilerinin güçlendirilmesine de katkı sağlayacak.
Bağlarbaşı Mahallesi Turgut Reis Sokak No:3 adresinde, Bağlarbaşı Kapalı Semt Pazarı’nın yanında yer alan Emekli Dayanışma Evi’nin açılışı 9 Haziran Salı günü saat 16.00’da gerçekleştirilecek.

.jpg)