Bugun...



MALTEPE’DE ‘EMEKLİ DAYANIŞMA MERKEZİ’ KAPILARINI AÇIYOR

Maltepe Belediyesi, emeklilerin sosyal yaşamını destekleyecek yeni bir projeyi daha hayata geçiriyor…

facebook-paylas
Tarih: 08-06-2026 15:42

MALTEPE’DE ‘EMEKLİ DAYANIŞMA MERKEZİ’ KAPILARINI AÇIYOR

Belediye tarafından Bağlarbaşı Mahallesi’nde hazırlanan Emekli Dayanışma Evi, 9 Haziran Salı günü düzenlenecek törenle hizmete açılacak.

Sosyal dayanışmayı güçlendirmeyi ve emeklilerin günlük yaşamlarına yeni bir buluşma alanı kazandırmayı amaçlayan merkez, uygun fiyatlı hizmet anlayışıyla faaliyet gösterecek. Emeklilerin bir arada keyifli vakit geçirebileceği sıcak bir buluşma noktası olan Emekli Dayanışma Evi’nin ilçedeki dayanışma kültürüne katkı sunması hedefleniyor.

Maltepe Belediye Başkanı Mimar Esin Köymen’in öncülüğünde hayata geçirilen proje kapsamında oluşturulan merkezde, emeklilerin sosyal yaşama daha aktif katılımını destekleyecek çeşitli olanaklar sunulacak. Kitaplık, dinlenme alanları ve ortak kullanım bölümleriyle tasarlanan mekân, komşuluk ilişkilerinin güçlendirilmesine de katkı sağlayacak.

Bağlarbaşı Mahallesi Turgut Reis Sokak No:3 adresinde, Bağlarbaşı Kapalı Semt Pazarı’nın yanında yer alan Emekli Dayanışma Evi’nin açılışı 9 Haziran Salı günü saat 16.00’da gerçekleştirilecek.




Editör: Ali BASEL

Bu haber 314 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SİYASET Haberleri

YAZARLAR
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
HABER ARŞİVİ
GAZETEMİZ

Web sitemize nasıl ulaştınız?


nöbetçi eczaneler
HABER ARA
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI