|
Tweet |
Başkan Esin Köymen, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şunları kaydetti: “Vicdanın, hakikatin ve mazlumun yanında olmanın adı olan Muharrem Ayı’nın ülkemize adalet, barış ve kardeşlik getirmesini diliyorum.
Yas-ı Matem süresince niyet eden tüm canlarımızın lokmalarının, oruçlarının ve dualarının Hakk katında kabul olmasını temenni ediyorum.”