|
Tweet |
Maltepe Belediyesi, Kerbela yası ve dayanışmanın simgesi olan Muharrem Ayı’nda ilçe sakinlerini aynı sofrada buluşturmaya devam ediyor. “Birlik ve beraberlik sofraları” temasıyla düzenlenen geleneksel oruç açma lokmaları, bu kez iki mahallede birden binlerce vatandaşı bir araya getirdi.
Muharrem orucunun 6. gününde, Maltepe Belediyesi tarafından Zümrütevler ve Aydınevler mahallelerinde iftar sofraları kuruldu. Mahalle sakinlerinin yoğun katılım gösterdiği buluşmalarda, dualar eşliğinde oruçlar açıldı, lokmalar hep birlikte paylaşıldı. Birlik, beraberlik ve kardeşlik mesajlarının öne çıktığı gecede, Muharrem ayının manevi iklimi hep birlikte yaşandı.
“SOFRALARIMIZI PAYLAŞARAK ÇOĞALTIYORUZ”
Maltepe Belediye Başkanı Esin Köymen, Muharrem ayı boyunca ilçenin farklı noktalarında kurulacak sofralarla vatandaşların bir arada olmasının önemine değindi. Kerbela acısının ortak bir yas olduğunu belirten belediye yetkilileri, paylaşılan lokmaların ve edilen duaların tüm insanlığa barış, huzur ve kardeşlik getirmesini temenni etti.
Maltepe Belediyesi’nin mahallelerde kurduğu Muharrem orucu sofraları ve lokma paylaşımları, ilçenin farklı mahallelerinde devam edecek.