Bugun...



BAŞKAN ESİN KÖYMEN: “SOFRALARIMIZI PAYLAŞARAK ÇOĞALTIYORUZ”

Maltepe’de birlik ve beraberlik sofraları kurulmaya devam ediyor…

facebook-paylas
Tarih: 24-06-2026 13:39

BAŞKAN ESİN KÖYMEN: “SOFRALARIMIZI PAYLAŞARAK ÇOĞALTIYORUZ”

Maltepe Belediyesi, Kerbela yası ve dayanışmanın simgesi olan Muharrem Ayı’nda ilçe sakinlerini aynı sofrada buluşturmaya devam ediyor. “Birlik ve beraberlik sofraları” temasıyla düzenlenen geleneksel oruç açma lokmaları, bu kez iki mahallede birden binlerce vatandaşı bir araya getirdi. 

Muharrem orucunun 6. gününde, Maltepe Belediyesi tarafından Zümrütevler ve Aydınevler mahallelerinde iftar sofraları kuruldu. Mahalle sakinlerinin yoğun katılım gösterdiği buluşmalarda, dualar eşliğinde oruçlar açıldı, lokmalar hep birlikte paylaşıldı. Birlik, beraberlik ve kardeşlik mesajlarının öne çıktığı gecede, Muharrem ayının manevi iklimi hep birlikte yaşandı. 

“SOFRALARIMIZI PAYLAŞARAK ÇOĞALTIYORUZ” 

Maltepe Belediye Başkanı Esin Köymen, Muharrem ayı boyunca ilçenin farklı noktalarında kurulacak sofralarla vatandaşların bir arada olmasının önemine değindi. Kerbela acısının ortak bir yas olduğunu belirten belediye yetkilileri, paylaşılan lokmaların ve edilen duaların tüm insanlığa barış, huzur ve kardeşlik getirmesini temenni etti. 

Maltepe Belediyesi’nin mahallelerde kurduğu Muharrem orucu sofraları ve lokma paylaşımları, ilçenin farklı mahallelerinde devam edecek.




Editör: Ali BASEL

Bu haber 91 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SİYASET Haberleri

YAZARLAR
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
HABER ARŞİVİ
GAZETEMİZ

Web sitemize nasıl ulaştınız?


nöbetçi eczaneler
HABER ARA
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI